ליטוש פרקט/דק

ליטוש פרקט/דק

יש לכם פרקט מעץ בבית או דק מעץ בחצר? אחרי מספר שנים אתם בוודאי שמים לב שצבע הפרקט החל לדהות ולאבד את יופיו. אם גם אתם מתלבטים אם להחליף את הפרקט שלכם אז רגע לפני אתם בוודאי תשמחו לשמוע שליטוש פרקט יפתור לכם את כל הבעיה.

עץ הוא חומר טבעי וידידותי ואהוב רבות בבתי מגורים אך גם הוא נשחק עם השנים. היום בעזרת מכשירים מיוחדים המאפשרים ליטוש פרקט עץ ניתן לחדש ולהחזיר לו את המראה היוקרתי והמפואר. ליטוש עץ מתבצע בטכנולוגיה מיוחדת שבה 98% מהאבק נשאב תוך כדי עבודה, התהליך לוקח לוקח בין 2-3 ימים, תלוי בגודל של הדירה, לא חייבים לעזוב את הדירה בזמן הליטוש וניתן להתאים את שעות ייבוש החומרים לשעות העבודה שלכם.

איך מתבצע התהליך?

בשלב הראשון נבדוק את הרצפה, סוג העץ, גילה, האם יש לה פגמים וכו. במידה ויש פגמים מתקנים אותם. לאחר מכן מתחילים בתהליך הליטוש, באמצעות מכונות מיוחדות מורידים שכבה עליונה שכוללת גם את שכבת הלכה, בצורה זו יורדים כל השריטות והפגמים ונחשפת שכבת עץ חדשה. בשלב הסופי מורחים את החומרים שמגנים על רצפת העץ ומעניקים לה מראה מחודש ומבריק, יש להמתין עד שהשכבה הזו תתייבש לחלוטין.

כמה פעמים ניתן לבצע ליטוש עץ

כמות הפעמים שניתן לעשות ליטוש תלויה בסוג העץ ובסוג הרצפה. בתהליך הליטוש המטרה היא להוריד שכבה מאוד קטנה כדי לא לפגוע ברצפה. כמו כן זה גם תלוי במיומנות של איש מקצוע, עבודה זו דורשת מקצועיות רבה וחשוב לפנות לבעל מקצועי שידע לעשות את ההערכה הנכונה לרצפה שלכם.

ליטוש מדרגות עץ וליטוש דק

דק שנמצא בחוץ חשוף לשמש וגשמים ולכן דוהה ממש במהירות, לכן הליטוש מומלץ לעיתים קרובות יותר. בסיום הליטוש מורחים על הדק שמן מיוחד ששומר עליו וגם מעניק לו מראה יפה יותר. כמו כן, גם מדרגות עץ נשחקים מהר עקב התנועה הרבה בחלקה האמצעי, בתהליך ליטוש אנו מחדשים את המדרגות עד להענקת מראה אחיד וזוהר.

ליטוש עץ מתאים לבית ולעסק שלכם ובעזרת השקעה לא גדולה ניתן לקבל רצפת עץ עם מראה חדש, מבריק ומרשים.

רוצים לקבל פרטים נוספים? הצעת מחיר? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כבר עכשיו ונשמח לסייע לכם!​